Знаки пріоритету
Додаємо до знака «STOP» ще пʼять знаків і маємо оновлену колекцію всіх знаків пріоритету:
На знаках головної дороги виправили неузгоджені закруглення. На поточних знаках у меншому ромбі занадто великий радіус закруглення — і щоб узгодити ромби між собою, потрібно або більше закруглити зовнішній ромб, або прибрати закруглення у внутрішньому ромбі:
Ми не можемо так сильно збільшити зовнішній радіус, тож обираємо останній варіант. Також оновлюємо стиль закреслення:
Про знаки 2.5
і 2.6
, які стосуються переваги в русі, довелося чимало подумати й подискутувати. У Європі найбільш поширеним є варіант із двома стрілками однакового розміру — пріоритет показано лише кольором стрілки. Багато кого не влаштовував такий підхід, і дизайнери хотіли відобразити перевагу зустрічного руху більш наочно:
Ми багато експериментували, але зрештою вирішили обрати версію, наближену до поточної. Вона добре показує перевагу зустрічного руху, і має ще один плюс — впізнаваність серед наших водіїв. Такий самий вибір зробили при оновленні знаків в Естонії.
У СРСР спочатку використовували варіант, подібний до британського, а потім, у 1980 році, було прийнято поточну версію. Цей дизайн, як і всі інші вище, не суперечить вимогам Віденської конвенції1.
У новій версії ми оновили стрілки, а також збільшили інтервал між ними, щоб вони легше «розʼїжджалися». Знаки зберегли свої основні характеристики та водночас стали ближчими до європейських аналогів:
Примітки
-
«This sign shall be round, with a white or yellow ground and a red border; the arrow indicating the direction having priority shall be black and that indicating the other direction red» — Vienna Convention on Road Signs and Signals: Annex 1, section B, paragraph 5 (b). ↩